Nostalisk, eller vad heter det?

Imorse (eller ja, vid halv 12) när jag åkte till skolan så gick det på en liten tjej och satte sig vid sätet mittemot mig och började läsa en Kitty-bok, ni vet hon lilla tjejen man läste om när man var lite, hon som löste en massa mysterier?
Jag visste inte att barn gillade sånt nu, de flesta barn jag ser brukar sitta och pilla med allt smink som de har i sina handväskor så jag blev riktigt glad när jag såg henne.

Nu ska jag fortsätta plugga och sen ska jag nog iväg till telenor och fråga om jag kan stoppa nummerändringen så jag kan behålla det nya istället, kom på att det kan ju faktiskt vara ganska bra med ett nytt, då har inte alla idioter mitt nummer sen, utan bara de som jag ger det till.

Så tänker jag, tjolahopp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0