Nu äntligen kommer det kanske bli bättre

Senaste tiden har verkligen varit ett helvete, helt ärligt. Det är därför jag inte orkat skriva på denna blogg, det är lättare att "leva" som någon annan på en blogg där jag inte behöver vara mig själv, för en gångs skull få tänka på något annat.

Jag har den senaste tiden varit nära att släppa iväg den jag älskar mest, pga att någon liten 93a ville övertyga oss om att de skulle gjort något tillsammans, men sen när vi skulle konfrontera (eller hur det nu stavas) så kunde hon plötsligt inte säga allt som hon sagt förut, och när hon var själv utan sin lilla kompis så var hon inte så kaxig längre.
Jag försöker släppa det, såna som henne är inte ens värda att kasta skit på, inte ens värda om att skriva om egentligen. Men hon fattar nog inte hur hårt det känns att inte kunna lita på den man vill lita mest på. Jag får fortfarande ångestattacker när jag tänker på det. Det är verkligen hemskt.

Sen när detta var slut så har jag fått mer och mer migrän, som visade sig vara ett synfel och inte vanlig migrän så jag kan egentligen inte alls sitta vid datorn, tvn eller läsa, så ni fattar ju själva hur det gått i skolan den senaste tiden, jag fick ig på mitt nationella matteprov, för jag kunde inte läsa på. Så istället för att få ett mvg i matte b så kommer jag max få ett vg.

Men nu är glajjerna klara, så bara pengarna kommer in på kontot så kan jag hämta ut dem (hoppas verkligen på imorn) och då, blir det förhoppningsvis bra.

Ha det bäst hörni, för det ska jag försöka med


Here I am, once again ..... och resten kanske ni kan ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0