Hänt mkt idag!

Började dagen med att bestiga ett berg, kändes det som iallafall när jag var så trött att jag kunde dö, egentligen var det bara en liten backe på tre meter.
Sen gick jag flera mil i en trappa, igen så kändes det som det, fast det var bara två våningar.
Efter det fick jag nya p-piller utskrivna, funkar inte de så får det bli spiral, lääääääääääääskigt! Så jag hoppas verkligen på det bästa nu, får ju inte ha p-stav eller något annat med östrogen i eftersom jag har migrän .. Illa.

Sen var jag till bup och bestämde när mamma och pappa ska med på möte.
Efter det gick jag in till stan och köpte ring med Sarah, hihi (a) Så nu är jag förlovad faktiskt, på låtsas, som en kompis, med min brud.

Och nu sitter jag med Henrik och Sarah på rud hemma hos Sarah och väntar på att vår hemmagjorda pizza ska bli klar och att vi ska börja titta på The Woman :D

Hörs :)


min pojkis vann sm under förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0