Stäng av det

Jag skrapade knäna medan jag bad
Och hittade en demon i min säkraste himmel
Det verkar som att det blir svårare att tro på något
Än att bara försvinna i mina själviska tankar

Jag vill veta hur det skulle vara
Att finna perfektion i min stolthet
Att inte se något i ljuset
Jag stänger av, i all min trots

Och det värsta av allt är
Innan det blir bättre
Är vi påväg utför klippan
Och i fallet
Kommer jag att inse att det blir bäst
När jag når marken

Tragedin, den verkar oändlig
Jag ser alla som jag sett upp till gå sönder och ramla
Vi pratade om genvägar och falska lösningar
Bara för att komma ut en hjälte

Okej, jag kan se bakom gardinen
(jag kan se det nu)
Däcken stannar, vänder
Allt var fel, sättet som vi jobbade
Mot ett mål som inte existerade
Det existerade inte, men vi fortsatte tro

Och det värsta av allt är
Innan det blir bättre
Är vi påväg utför klippan
Och i fallet
Kommer jag att inse att det blir bäst
När jag når marken

Jag vill veta hur det skulle vara
Att finna perfektion i min stolthet
Att inte se något i ljuset
Jag stänger av, i all min trots
I all min trots, stänger jag av
Bara stänger av
Igen, igen, igen

Turn it off - Paramore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0