The girl with the phenix-tattoo

När jag var ca 10 så fick jag en massa taueringar av min mamma, ni vet såna som man använde vatten till så fastnade dom och satt kvar i ca 1 vecka (om man hade tur).
Iallafall så fanns det med en tatuering som jag blev helt förälskad i, den var cirka 15 cm lång, 5 cm hög, starka, klara färger med glitter i. En fågelfenix.
Jag använde den inte, nej jag sparade den istället, varför slösa bort något så vackert ?

Men när jag fyllde 12 bestämde jag mig ändå för att använda den otroligt fina tatueringen, det var ju ändå synd att bara låta den ligga i en låda.
Så jag satte den på översidan av underarmen (?) där jag hela tiden kunde se den.

Min fenixtatuering glittrade i mer än 2 veckor.
Och jag, jag var den lyckligaste flickan i världen.


Min fenix var finare (jag kalla den Felix), men dum som jag var tog jag inget kort

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är bara så det ser ut frida :) Tycker jag ser ut som vanlit jag :)

2010-07-04 @ 22:12:09
URL: http://missynineotwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0