Min odödlige

Jag är så trött på att vara här
Nedtryckt av alla mina barnsliga rädslor
Och om du måste gå
Jag önskar att du bara gick
För din närvaro finns kvar
Och det lämnar mig inte ensam

Dessa sår verkar inte läka
Smärtan är bara för verklig
Det är för mycket som tiden inte kan ta bort

När du grät torkade jag bort alla dina tårar
När du skrek skrämde jag bort alla dina rädslor
Och jag höll din hand genom alla dessa år
Men du har fortfarande
Hela mig

Du brukade fängsla mig
Genom ditt förtrollande ljus
Nu är jag fast med livet som du lämnade efter dig
Ditt ansikte jagar
Mina tidigare behagliga drömmar
Din röst jagade iväg
Allt förstånd ur mig

Jag kämpade så hårt med att intala mig om att du var bort
Men ändå så är du fortfarande med mig
Jag har varit ensam så länge

Evanescence - My Immortal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0