Nytt

Efter att levt i ett mörker av ångest och negativa tankar känns det nu som att jag öppnat en dörr och stängt den efter mig.
Jag ser allt med nya ögon.
Allt är ljust, jag ser alla färger och de är väldigt starka.
Jag känner viljan att leva pumpa i hela min kropp.
För första gången på väldigt länge kan jag helt plötsligt få lust att le, och jag behöver inte kämpa för att forma läpparna till ett leende, det bara kommer av sig själv.
Jag behöver inte längre låtsas att allting är bra, för det känns faktiskt som att jag mår bra.
Jag känner att jag vill det här, jag vill leva.

Sitter i skolan nu, jag har inte tråkigt.
Och klockan 4 ska jag tatuera mig igen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0